Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

 

Za vsako stvar veljajo pravila in to velja tudi za našo trgovino. Dobro se je z njimi seznaniti, zato, da boste vedeli, kaj je vam in nam storiti v dani situaciji.

 

Torej...

 

splošni pogoji poslovanja spletne trgovine klopka.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

SPLETNA TRGOVINA KLOPKA

S spletno stranjo klopka.si upravlja Aljaž Prusnik, s.p., ki je ponudnik storitev e-poslovanja. Ta isti ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb kot tudi spremembe splošnih pogojev poslovanja.

 

REGISTRACIJA

Zato, da bi bila vaša nakupovalna izkušnja čim boljša, je potrebna registracija. Uporabnik se registrira s svojim e-mail naslovom, ki ga kasneje uporablja tudi za prijavo v spletno trgovino Klopka. Z registracijo ne samo preprečimo neresnične nakupe, ampak vam tudi pomagamo pri nakupovanju. S kontaktnimi podatki, ki so na voljo, vas lahko kontaktiramo takoj, ko nastopi nepredvidljiva situacija. Uporabniški račun, ki ga pridobite z registracijo, poleg nakupovanja omogoča še vpogled v tekoča naročila in njihove statuse, pretekla naročila, vračila ter račune.

 

PONUDBA IZDELKOV

Trudimo se imeti izdelke na zalogi kot tudi širiti nabor teh izdelkov. Ponudba se bo spreminjala skozi čas kot posledica povpraševanja s strani kupcev, čeprav bomo skušali čim večji del kataloga imeti stabilen. Hkrati tudi ne izključujemo možnosti dobave dodatnih izdelkov od proizvajalcev, ki jih že zastopamo, če se bo pojavil zadosten interes. V tem primeru nas, prosimo, kontaktirajte in povejte svoje želje, mi pa se bomo potrudili po najboljših močeh vašim željam ugoditi.

Ponudnik se prav tako trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične in kot take ne zagotavljajo lastnosti artikla.

 

CENE

Vse cene so navedene v evrih in ne vključujejo DDV-ja (Aljaž Prusnik, s.p. ni zavezanec za DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, lahko dnevno spreminjajo. Cene so lahko tudi napačne, kar se lahko vedno zgodi zaradi človeškega faktorja. V primeru nakupa po napačni ceni vam bomo ponudili odstop od nakupa in ponudili rešitev, ki bo v obojestransko korist.

Cena in drugi pogoji poslovanja so fiksirani, ko je naročilo z naše strani potrjeno (sklenjena je kupoprodajna pogodba). O potrditvi naročila boste obveščeni po e-pošti.

Cena izdelkov ne vključuje stroškov dostave. Stroški dostave se prištejejo ob zaključenem nakupu. Za naročila vrednosti 100 EUR in več je dostava brezplačna. V tem primeru se vam pri nakupu prikaže opcija „Brezplačno pošiljanje“, ki jo morate izbrati namesto običajne poštnine.

 

POSTOPEK NAKUPA

Izdelke na spletni strani izbirate s pomočjo produktnega kataloga v meniju. Za vsak izdelek si je mogoče ogledati še podrobnosti in izbrati želeno varianto izdelka (barvo, velikost), ki pa lahko vsebujejo tudi pribitek k ceni. Izbrani izdelek oz. njegova varianta se potem da v košarico, kjer počaka do konca seje oz. če je uporabnik prijavljen, do konca nakupa. Izdelke se iz košarice lahko odstrani, poveča/zmanjša količino ali pa se doda nove izdelke. Vrednost košarice se sproti ažurira, stalen prikaz stanja košarice pa se nahaja na vrhu strani.

Če želite nakup opustiti, lahko: izpraznite košarico (če ste prijavljeni) ali zapustite stran, če niste prijavljeni.

Naročilo se realizira tako, da se naročene izdelke prenese na blagajno. Tam se:

 

Po potrditvi dobite e-pošto, ki bo vsebovala povzetek nakupa. Če nakupa niste opravili vi, preverite IP številko, s katere je bil nakup opravljen in nam to, prosimo, sporočite.

Ko je naročilo oddano, je potrebno počakati na potrditev naročila z naše strani. Mi prestavimo naročilo v status „V obdelavi“, kar pomeni, da se začne postopek realizacije naročila. Najprej preverimo dejansko zalogo oz. dobavljivost le-te in vas v primeru občutnih odstopanj obvestimo po e-pošti ali telefonu. Če odstopanj ni, preide naročilo v status „Obdelano“, kar pomeni, da je vse urejeno za pošiljanje. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Če je izbran način plačila po predračunu, potem naročilo v statusu „Obdelano“ ostane do prejema plačila. V primeru plačila po povzetju oz. po prejemu plačila po predračunu se status naročila spremeni v „Poslano“ oz. „Zaključeno“.

Hranjenje pogodbe o nakupu oziroma računa

Kupec lahko po končanem nakupu, lahko pa tudi že prej, pregleduje zgodovino svojih naročil v elektronski obliki. V papirnati obliki dobite račun skupaj za naročenim blagom. Kopija računa se hrani na sedežu podjetja Aljaž Prusnik, s.p. in jo lahko na zahtevo kupca ponovno pošljemo v elektronski ali papirnati obliki.

 

NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini „Klopka“ je moč plačati na naslednja dva načina:
1. z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju). Kupnino poravnate dostavnemu podjetju Pošta Slovenije ob prejemu blaga. Pošta Slovenije dodatno obračuna še stroške provizije, ki niso všteti v vrednost naročila. Provizija Pošte Slovenije je določena v aktualnem ceniku Pošte Slovenije. V izogib tem stroškom vam priporočamo, da pri nakupu izberete plačilo prek spletne banke.
2. z nakazilom na račun upravitelja – Aljaž Prusnik, s.p. (po ponudbi / predračunu).
 

DOSTAVA IN STROŠKI LE-TE

Podrobnosti (povezava na stran dostave)

 

ODSTOP OD NAROČILA

Kot kupec imate pravico, da nam v 15-ih dneh od prevzema blaga, lahko brez navedbe razloga za svojo odločitev, pisno sporočiti na naš naslov ali na elektronski naslov: info (at) klopka si ali v svojem uporabniškem računu (vračila), da odstopate od naročila. Potem nam morate na lastne stroške v roku 30 dni vrniti izdelke, ki pa morajo biti nerabljeni in nepoškodovani.

Kupnino vam bomo povrnili na vaš transakcijski račun takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelke morate vrniti na naslov:

Klopka, Aljaž Prusnik, s.p., Ul. Malči Beličeve 64, SI-1000 Ljubljana

 

Postopek vračila v spletni trgovini

Če ste že bolj napredni uporabnik, lahko vračilo sporočite kar v uporabniškem računu spletne trgovine.

Izberite naročilo, ki je že končano in katerega izdelke ste že prejeli. Izberite izdelek ali izdelke, ki jih želite vrniti. Izberite razlog vračila (ni poljubno, vendar, če ne želite, potem izberite „Drugo“ in vpišite komentar – „ne navajam razloga“), vnesite varnostno kodo in potrdite. Vse, kar morate od tu naprej narediti je, fizično poslati izdelke nazaj v 30 dneh na navedeni naslov.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

POŠKODOVANA POŠILJKA

V kolikor kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bo ponudnik poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

DARILNI BONI

V naši spletni trgovini omogočamo tudi nakup darilnih bonov. Izberite vrednost bona in vam ga pošljemo po pošti brez stroškov pošiljanja (ti se ob poslani potrditvi odštejejo od vrednosti naročila). Veljavnost bona je omejena na eno leto in vas pred potekom veljavnosti o tem tudi obvestimo. Bon je prenosljiv. Bon unovčite tako, da pri nakupu v spletni trgovini napišete številko in veljavnost bona. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, razliko doplačate. V kolikor pa je vrednost nakupa manjša od vrednosti na darilnem bonu, denarja ne vračamo.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina klopka.si in vsi podatki na njej, lastne slike artiklov in grafični elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi posameznih podjetij so v njihovi lasti.